tisdag 14 maj 2013

Ny förvaringsmöbel från IKEA.

Godmorgon!

Nu har jag monterat ihop "Trofast" och möblerat om lite i Isans rum. Jag känner mig nöjd med resultatet även om den inte svalde så mycket som jag hoppats på. Jag ska försöka rensa lite nån dag när hon inte märker det. Vet inte hur det ska gå till riktigt, men gamla skallror och riktiga babysaker borde vi kunna göra oss av med.


Stökigt! Allt ligger på golvet i en enda röra!


Två lådor som inte rymmer särskilt mycket.


Det mesta är inplockat i Trofast!



Isan inspekterar sitt "nya" rum.

Jag flyttade även på sängen och var osäker på hur hon skulle reagera på det, men hon har inte sagt nåt alls så det funkade bra.

Nästa projekt är att jobba bort den stora byrån som står i hennes rum och måste ge rum för en stor säng, men det är inte riktigt dags för det än som tur är.

Nu har jag lite att fixa med innan jag börjar jobbet! Ha en bra dag!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar