söndag 12 maj 2013

Söndagsshopping!

Hej, hej!

Söndagseftermiddag och jag har varit sjukt effektiv idag! Eller nåja, men jag har i alla fall varit på IKEA på förmiddagen med mamma och Isan och köpt förvaring till hennes rum. Det blev en vit stomme, Trofast, med sex vita backar till.

                  TROFAST Stomme IKEA Tillräckligt många glidlister ingår för att du ska kunna kombinera med så många backar/hyllor du behöver.
Den ligger dock kvar i bilen för den var svintung och jag kan inte lyfta den själv. Mannen känner sig lite dålig idag efter att ha kollat på ishockey (?) igår, med en kompis. Den får ligga kvar tills i morgon då kanske han känner sig lite bättre?

Jag har även hunnit nätshoppa lite både åt mig och till Isan. På H&M har de 50% på utvalda produkter så där passade jag på att köpa lite kläder till Isan.

Tre par byxor i rosa, ljusrosa och blått.




Och två toppar med Mimmi och en blus. Oj, vilka små bilder det blev!

På Campadre har Pilgrim kampanj och där hittade jag fyra par örhängen. Jag har nämligen märkt att jag är jättekänslig för nickel i öronen. Tråkigt, men så är det. Jag hoppas verkligen att de här ska funka!

Fyra par ganska neutrala som passar till den färgskalan jag har i kläder. De här är också jättefina tycker jag, men jag tror inte att jag skulle få någon användning för dem.

Jag är ju inget fan av orange och äger inget, och kommer nog aldrig att äga ett plagg i orange, så dessa stod jag över. Är ju mer en pastelltjej!

När Isan vaknar ska vi dra iväg igen och köpa en ny mus till datorn. Just nu använder jag sonens gamla med sladd. Inte kul.

Vi tar nog bilen för trots att solen skiner så blåser det jättemycket. Varför är det så hela tiden?? Nästa helg skulle det kunna bli upp till 30 grader varmt. Men ja, såklart! Då jobbar ju jag! Grrr...Trist. 

Nej, nu har jag inte tid att sitta här längre. Tvätten kallar! Ha det gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar