onsdag 15 maj 2013

LEO öl!

Godmorgon!

Idag har jag gjort något som jag aldrig gjort förut! Beställt en vara på Systembolaget! Jag är ju ingen storkonsument av deras varor, men jag har ju förstått att deras butik är väldigt frekvent besökt. ;o) Speciellt på fredagar och inför storhelger.

Men det är inte till mig själv som jag beställt utan till en kompis som fyller 40! Eller han har fyllt egentligen men vi har inte firat honom än. Han ska få -helt överraskande- en delikatesskorg!! Med thailandskänsla, eftersom han älskar Thailand! Och det bästa av allt! Hans son heter - LEO!!! Tada!!! Kan det bli mycket fyndigare????

                                                            

Jag har varit inne hos mina kollegor på Coop och tiggt en fin trälåda med en massa truls i som jag nu ska fylla med kryddblandningar, kokosmjölk, chili, koriander m.m. Jag tror att det kommer bli super!

Nu ska jag och Isan bada innan vi far till dagis!! Vi ska cykela. Men först måste jag nöppla cykelhjälmen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar