torsdag 9 maj 2013

Anti Age Global från Yves Rocher!

Hej, svejs!

Skönt med en ledig dag. Nu känner jag mig faktiskt utvilad trots att Isan sovit i min säng i natt. Hon somnade som vanligt i sin, men mitt i natten började hon att gallskrika så både jag och mannen rusade in och kollade vad som stod på. Jag lyfte över henne till min säng och där somnade hon om utan problem. Men vad hon rullar! Jag får hela tiden dra upp henne till huvudkudden igen eftersom hon rullar neråt hela tiden. Som tur är verkar hon inte rulla åt sidan. För säkerhets skull har jag förstås bullat upp med kuddar där så hon inte ramlar ner på golvet.

Igår kom det ett spännande vadderat kuvert i brevlådan! När jag öppnade det visade det sig att det var tre anti aging produkter från Yves Rocher som jag ska testa! Kul! Det är en dagcreme, en nattcreme och en ögoncreme.




Jag brukar inte köpa hudvård hos Yves Rocher så det ska bli intressant att se hur den är? Det som jag tycker är konstigt är att det inte verkar vara någon solskyddsfaktor i dagcremen? Eftersom solen är hudens värsta fiende nummer ett så borde det vara minst spf. 15 i tycker jag.




Ögoncreme behöver jag verkligen eftersom min är helt slut, så det var perfekt! Tack snälla Yves Rocher!!

På förmiddagen var vi och handlade på ICA Maxi. Det var alla andra också. Vi var också in på Biltema och köpte en barnsadel till cykeln. Har dock inte monterat den än, och det blir nog inte av idag för nu regnar det och snart kommer mor och far hit på fika. Får ta det i helgen.

Nu ska jag duka fram lite fikabröd! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar