fredag 13 januari 2017

Shoppingfynd!





                                                                   Hej, svejs!

Jag överlevde inventeringen och jag kom till jobbet prick klockan sju igår morse! Starkt gjort om jag får säga det själv! Vi höll på ända till klockan tolv på natten då vi bröt upp. Då var det mesta klart även om det behövdes städas lite och så.

På kvällen var jag så sjukt trött så jag somnade strax före nio. Dessvärre vaknade jag vid fem i morse och kunde inte somna om, men det var rätt så skönt faktiskt. Jag tassade upp och gjorde lite kaffe och kollade på Hem till gården på datorn. Har följt det sen jag var mammaledig, hehe. 😊

Igår på lunchen sprang jag in på Coop för att köpa nåt färdigt till lunch och fastnade i en fyndkorg som stod där. Fyndade dag och nattcreme för bara 20:- styck!! Hur billigt?? Köpte två stycken av varje sort. Kanske inte vad en hudterapeut skulle rekommendera men jag tänker i alla fall prova dem. Är de inte bra för ansiktet så kan jag smörja halsen och dekolletaget med dem.




Köpte med mig några nya duschgeléer från jobbet också. Glassdoft verkar väl gott? Och vad sägs om doften av isvak? 😐




Idag har vi tagit bort julsakerna och det känns jätteskönt! Mycket ljusare och luftigare! Ska ta ett tag med dammsugaren också men det tar jag i morgon. 😉

Nu ska vi försöka hitta på nåt att äta till kvällsmat, sen blir det fredagsmys!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar