söndag 22 januari 2017

Nya påslakan och REA på Ellos!




                                                                    God kväll!

Då var ännu en jobbhelg avklarad! Farmor har varit här hela helgen och passat lillfisen medans jag har varit på jobbet. Och eftersom hon har en bit att åka så sov hon över. Enklast så. Och trevligast!

Jag köpte med mig mat från Saigon igår kväll, så vi skulle slippa laga mat när jag kom hem. Och så mycket mat det var! Det räckte till lunch idag till farmor idag (Isan ville hellre ha falukorv och makaroner 😊) och det kommer räcka till lunch till mig i morgon!  👍

Har tagit ut en semesterdag i morgon, mest för att vi inte har någon barnvakt på kvällen, men oj vad skönt det ska bli!! Sen blev det visst så att jag var tvungen att ta ut en semesterdag på fredag med då dagis är stängt och helt plötsligt blev det bara två arbetsdagar den här veckan. Najs. 👍







Tänkte tipsa lite så här i sista sekunden om att ellos.se har halva priset på REAN just nu och det är sista dan! Skynda, skynda att fynda!

Jag fyndade faktiskt igår kväll när Isan hade kommit till ro. Hann inte titta sådär väldigt mycket men var mest ute efter snygga sängkläder till sonens rum. Han och flickvännen har ju varit ihop i 2½ år nu (!) och de verkar ha ledsnat på att ligga och trängas under samma täcke och så har de för få kuddar tydligen, så jag har fått en önskan om att komplettera med fler.

Då måste man såklart ha matchande påslakan och kuddfodral också. Som det är nu har han haft två snygga och varvat med, men det finns inget fulare än att ha två OLIKA påslakan!

Hittade de här som jag tyckte passade i hans rum. I lyxig satäng i hotellkvalité minsann!



Och eftersom det var så sjukt bra pris så köpte jag likadana till mig själv med, fast i rosa!


Det säljs i två-pack för 419:- och så är det alltså halva priset på det!

Använd koden 355410 för att aktivera rabatten!

Nu ska jag ta och knyta mig. Natti, natti!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar