onsdag 3 september 2014

Fort Lauderdale?

God kväll!

Mannen är hemma igen. De har inte fått jobba på en hel vecka utan bara suttit och stirrat in i väggen i stort sett, så nu får han vänta på SMS om jobb och då sticka på en gång. Det tar visserligen 10-11 timmar och åka så alldeles direkt kan han inte jobba.

Men jag får jobba desto mer. I måndags ringde min chef och väckte mig på morgonen och bad mig komma in några timmar tidigare. Det är helt OK tycker jag. Jag ska ju ändå dit liksom. Och det blir faktiskt smidigare att lämna Isabelle till lunchen på dagis. Annars går vi bara hemma och väntar på att klockan ska gå på nåt sätt.

Nya schemat börjar nästa vecka, på måndag och då har jag bättre tider tycker jag. Inget småhattande, utan långa dagar i stället.

Och eftersom jag har jobbat har jag inte hunnit med något annat! Är ledig på fredag. Skönt!

Jag har kollat lite på resa till USA faktiskt, fast jag hade lagt det på hyllan. Är ändå lite sugen på att åka...Det går direktflyg från Arlanda till Fort Lauderdale som har helt OK flygtider. Det kanske skulle funka?? Får fundera på saken. Det skulle ju vara skönt?

       

             

                                 

                                 Lovely!!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar