lördag 13 september 2014

Lyckad loppisrunda!

                 

                                                           God lördagskväll!!

Vilket väder! Härligt, men vi har mest varit inne ändå. Vi tog ut oss totalt på förmiddagen då vi var på loppis i nästan två timmar!

Det var loppis i grannkvarteret så jag och Isan tog vagnen och gick dit vid 10-tiden. Då var jag ganska stressad, för vi sov ända till halv nio i morse! Rekord!

Vid ett av de första borden som jag stannade vid (Isabelle lekte i lekparken på gården) hittade jag en jättefin Snövit klänning att klä ut sig i. Stl. 104, perfekt till Isan. Senare hittade jag en liten resväska med Rapunsel på. Jättesöt. Bägge två var i toppskick!





Glad prinsessa!

Jag köpte även två fina barnböcker i nyskick, samt lite andra fina fynd!

På slutet var vagnen ganska full med grejer och vi var jättetrötta!

När vi kom hem hade sonen och hans flickvän vaknat så då åt vi brunch tillsammans. Dvs. jag åt rester, falukorv och rotmos (!) igen och de andra åt ägg, bacon och rostade mackor.

Jag är så himla glad att sonen träffat en så rar tjej! Hon är inte ett dugg blyg utan pratar med både mig och Isabelle som om vi hade träffats massor av gånger förut. Hoppas, hoppas att det håller mellan dem!

Resten av dagen har vi bara varit inne och tagit det lugnt. Isan sov till och med en liten stund, men jag tror inte det blev så länge att hon inte kan sova i kväll. Hoppas jag.

Jag måste ta tag i det här med min trötthet. Jag är som förlamad på eftermiddagen! Det är inte kul. Jag hade tänkt att vi skulle åka och handla efter lunchen men det gick inte! Det känns fysiskt omöjligt att ta sig ut genom dörren. På förmiddagen är det inget problem, då är jag pigg, men sen dalar det helt.

Vi får åka och handla i morgon förmiddag i stället och köpa massor av frukt och grönt, samt lite vitamintillskott. Kanske Ginseng kan funka?

Nu ska vi titta på Pettson och Findus! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar