tisdag 16 september 2014

Slö, slöare, slöast.

God kväll!

Ledig idag, och i morgon!

Vi har varit hemma och tagit det lugnt, tvättat och sånt bara. Vi tog en promenad till Willys i det vackra vädret för att köpa lite mjölk men det var också allt vi har gjort idag. Ändå är jag såå trött!

Ursäkta att jag tjatar om det, men det är så tråkigt att känna sig så här. Vad är det för fel? Eller är jag bara gammal????

Igår kände jag mig något piggare än jag brukar på jobbet och jag drack ingen energidryck, vilket jag ALLTID gör på eftermiddagen annars. Vi har äntligen fått in sockerfri energidryck i vårt sortiment. Vi har ju haft Monster förut men de är för stora tycker jag. Det räcker med en liten på 250 ml. för mig.
               

                                                             
  I morse drack jag en B active till mina andra medicin och vitaminintag, men idag verkade det inte hjälpa. Inte heller solljuset som jag fick på promenaden. Återstår att somna tidigare ikväll än jag brukar. Igår blev det sent som vanligt. Jag låg och kollade på något helt oviktigt och sonen satt på sitt rum och väsnades. Jag fick gå upp två gånger och säga åt honom att vara tyst, och gå och sova!

Och på morgonen är han så trött att han knappt kommer ur sängen. Jag anar ett samband...

Idag drack jag en Celsius innan vi gick ut för jag började känna mig så där sjukt trött och sen tog jag en kopp kaffe när vi kom in, och nu känner jag mig helt förlamad. Tyvärr så tror jag ändå att det blir sent i säng. Det brukar liksom spritta i benen när jag ska sova som om jag inte är tillräckligt fysikt trött om ni förstår vad jag menar? Som att benen är rastlösa? Jag kanske ska försöka att röra mig mer än vad jag gör?

Nog om det. Ett litet tips som kom idag på mailen: Gå med i Odd Molly club och få en fin tygväska med ditt första köp!
                                

Söt tygkasse som funkar till det mesta!

Jag har sett några  klänningar som jag tycker är väldigt söta, men smakar det så kostar det.



Jag avvaktar dock med dessa fast det nästan värker lite i hjärtat av sug!

Isabelle har inte somnat än...Suck. Är det något som är påfrestande så är det väl när inte barnen vill/kan sova? Vi började nattning för snart en timme med lite sagoläsning och mys. Sen har hon varit törstig, kissat i blöjan, letat efter nappar, letat efter kisse...you name it! Det är ett himla springande. Nu kommer hon här igen. Måste gå!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar