tisdag 23 september 2014

Ingen spagettiburk från IKEA.

                               

                                                                          Hej!

Igår var vi lediga. Jätteskönt, men vilket väder! Vi var inte utanför huset en enda gång! Huga, det blåste så fönstren skakade och regnet stod som spön i backen.

Jag passade på att sätta upp mina nya gardiner i köket och det blev såå bra! Det blev en helt ny känsla i köket. De gamla gardinerna hade krympt i tvätten och såg löjligt korta ut. Hoppas inte dessa gör detsamma.

 På eftermiddagen när vädret blivit något bättre kom Isans farmor och äldsta kusinen E på en liten fika. De skulle vidare till IKEA för lite shopping. Det är synd att vi har ett sånt litet IKEA här i stan. Om jag ser något på nätet som jag är intresserad av så finns det nästan aldrig, eller så är det beställningsvara.

Det var på tal förut att de skulle bygga nytt och lägga ner det gamla, men så blev det inte. :( Visst kan man åka till någon annan stad men det blir liksom inte av. Och är man ute och åker på semester så brukar man (mannen) inte ha ork att gå på IKEA.


                                        

                                        
Jag har tex tittat efter en ny spagettiburk och hittat två fina, men ingen av dem finns att köpa på vårt IKEA. Då kan jag lika gärna vänta till vi åker till GEKÅS nästa gång. Är lite sugen på en hösttripp dit nämligen.

Ha en fortsatt fin kväll!


























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar