tisdag 1 mars 2016

Taco tuesday!



                                                                        Hello!

Ledig idag. Har farit runt och uträttat en massa ärenden, men också tagit det lugnt känns det som. En lagom mix. Vi åkte ut till Marieberg vid lunch och åt kinabuffé, sen sprang jag runt i några butiker och gjorde det jag skulle, köpte lite nya strumpor till mig och trosor till lillfisen. Bytte ett klockbatteri och hann in på TGR och Panduro medan mannen var med Isan vid lekplatsen. Efter det handlade vi lite mat och åkte hem.

Sonen har varit hemma med ont i halsen så vi hade lite mysig tacomiddag på kvällen. Verkar som Isan också håller på att bli sjuk? Hon har snorat lite idag tycker jag. Det är precis en månad sen jag var hemma med henne när hon hade influensa...



Jag köpte på Snapple på jobbet häromdan. Smakar som vanlig saft? Vad är grejen med dem? Dyra som skrutt också. 

I morgon är vi också lediga. Skönt. Älskar att vara ledig TVÅ vardagar på raken. Lyx!

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar