torsdag 10 mars 2016

Lite jobb och lite ledighet.



                                                                      Halloj!



Wihoo! Då kan man se fram emot TRE dagars ledighet!! Såå skönt!

Nästa vecka ska jag jobba ganska mycket så jag hoppas att jag kan vila upp mig ordentligt i helgen. Av någon anledning så är det tre stycken på jobbet som ska ha semester samtidigt så det är några luckor som måste fyllas ut. A är ju redan i Thailand sedan en månad tillbaka (och ska vara där två månader till (!) ), B åker till Thailand i morgon och andra B åker till Cap Verde på onsdag.

                                 
                                                                  Bild från Apollo

Bara jag som får vara kvar och jobba känns det som. :) Det känns helt OK faktiskt.

Har dock känt mig lite småkrasslig i veckan. Lite ont i kroppen och killig i halsen. Idag köpte jag med mig massor av frukt hem för att boosta immunförsvaret så nu har jag och Isan smaskat i oss färsk ananas som jag hört ska vara bra mot hosta!? Känner ingen skillnad än, men det kan ju inte skada.

Vi har ingenting alls inbokat i helgen så vi får se vad vi hittar på. Det ska ju tydligen bli kanonväder! Underbart. Behöver solsken!!

Nu ska jag bara ta det lugnt resten av kvällen och lägga mig tidigt. Ha en skön kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar