onsdag 23 mars 2016

Påskris recykling.



                                                                 God morgon!

Igår var vi lediga. Gjorde inget särskilt, bara sedvanliga hemmasysslor. :) Tvätta, handla, laga mat osv. Det var ju så ruggigt gråkallt och termometern pekade på +3. Brrr...

Jag och Isan skulle fixa ett påskris och jag gjorde som jag brukar göra. Gick till komposten och tittade om det fanns några kvistar som kunde duga. Och det fanns det. Vet inte om det finns någon regel om vad det ska vara för sorts ris, men jag hittade några grova kvistar som jag tyckte var fina.

                       Fjädrarna köpte jag på Blomsterlandet förra året. Gillar de milda färgerna.









Vasen kommer från H&M Home.

Det är nog det enda påskpyntet vi kommer ha tror jag. Om vi inte hittar något oemotståndligt i helgen?

Vi tänkte ta en liten roadtrip då, men det berättar jag om senare.

Måste fixa mig och dra till jobbet nu!

Tjing!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar