söndag 6 mars 2016

Prinsar och prinsessor.




                                                                       Hej!

Då har jag jobbat helgen då! Nice. Idag jobbade jag bara tre ynka timmar. Himlans skönt! Och i morgon väntar en dags ledighet. Yey!!

Vi har inte gjort något särskilt de senaste dagarna, utan det har rullat på som vanligt. Igår kollade vi faktiskt på andra chansen eftersom lillfisen ville se sina favoriter, Dolly Style och Samir och Viktor. Tyvärr visades deras bidrag sist och så länge orkade hon inte vara uppe. :( Jag gillade Albin och Mattias låt "Rik", men den gick inte vidare. Tyckte att Panetoz låt också var bra. Kommer nog bli en sommarplåga tillsammans med "bada nakna".

                           

Och så har ju Viktoria och Daniel fått sitt andra barn! Och de hade den goda smaken att döpa sin son till Oscar!! :) Jag har ju också en prins som heter Oskar och en prinsessa som heter Isabelle. Oscar och Estelle och Oskar och Isabelle. Lite snarlikt. :) Men jag var faktiskt först! :) :) :)

                   

I morgon kväll kommer Linas matkasse igen. Jag trodde att jag hade avbokat den eftersom vi behöver äta ur frysen, men det hade jag inte gjort. Bah.

Ikväll blir det Pulled Turkey med klyftpotatis och ugnsrostade morötter. Älskar ugnsrostade morötter!! Såå gott!!

                                                             Dags att duka!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar