söndag 20 mars 2016

Lång arbetsvecka.



                                                                    Godmorgon!

Idag har vi haft sovmorgon! Sov ända till halv åtta och då låg lillfisen fortfarande och snusade bredvid mig! Så himla skönt att få sova tills man vaknar av sig själv och verkligen är utvilad.

Jobbar idag med. Sista dagen på min 45-timmars vecka! Jobbar i och för sig i morgon med, men då är det ju en ny vecka. :)

Trodde jag skulle vara tröttare men det har gått jättebra. Igår satt jag mest i kassan eftersom det var så mycket folk men idag ska jag ha jouren vilket innebär att jag får gå och gå och gå heeela dagen! Men jag behöver ju röra på på mig så det är ju bara bra!

Igår köpte vi faktiskt hämtpizza på den lokala pizzerian. En familjepizza. Den var gigantisk!! Det var Isan som tjatade att hon ville ha pizza och vi hade egentligen inga andra förslag så så fick det bli. Att hon sen äter en bit pizza stor som en liten assiette är ju en annan femma. Det blev nog en tredjedel över tror jag så är man fyra stycken så är det perfekt. Nu blir det lunch till dem idag när jag är på jobbet.



                                        


Igår var Isan på 5-års kalas! Hon var taggad till tusen och började tjata om det redan på fredagen. Sen på lördagen frågade hon typ en gång i kvarten hur långt det var kvar. Lika bra att jobba. :)

Vi köpte en liten förpackning med LEGO och la i en söt påse från Dollarstore som vi besökte förra helgen. Alldeles lagom. Jag vill inte vara med att trissa upp priserna på presenter så att hålla sig under hundralappen tycker jag är lagom. I alla fall när barnen är så små.

                                       

                         

                                     Nu ska vi äta frukost och ta ett bad! Ha en skön söndag!!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar