söndag 17 maj 2015

Urrk och dubbelurrk.



                                                                  God morgon!

Somnade med huvudvärk igår och vaknade med det samma. Urrk. Nu har jag tagit två Alvedon ihop med morgonkaffet så jag hoppas att den går över? Igår gick jag och la mig redan klockan 22 och somnade direkt. Jag måtte ha varit trött! Den här veckan har jag i och för sig jobbat ganska mycket. Jag var bara ledig i torsdags och både i onsdags och igår jobbade jag över ett par timmar. Och nu är jag inte ledig förrän på tisdag. Dubbelurrk.

                      

Det känns väldigt långt till semestern just nu. Vi har kollat på samma hotell som vi bodde på förra året men nu kan man inte boka All inclusive??? Då känns inte det särskilt aktuellt så vi får titta på ett annat hotell då. Jag har hittat ett hotell som verkar bra, men det ligger inte precis på stranden och det tycker jag är lite synd. Jag gillar ju att gå på stranden och spankulera. Isan gillar ju dock inte att bada i havet så det kanske inte gör nåt? Min bror och hans familj har bott på det hotellet och de tyckte att det var bra.

Å andra sidan är det 10 VECKOR KVAR (!!!!) så det kan ändra sig många gånger innan dess.

      

I fredags kom farmor och hämtade Isan på dagis. De åkte till Stadsparken, Mc Donalds m.m. så de var inte hemma förrän efter sju på kvällen! Det måste ha varit en riktig heldag?! Kul att hon hittar på saker med Isan ibland. Känner mig fortfarande besviken över att de ska flytta men hoppas att det dröjer. Vi kanske kan åka ut till dem i helgen när jag är ledig om det är fint väder? Jobbar på Mors dag så vi får kanske fira en helg tidigare om det passar dem?

Nej, jag har inget kul att berätta alls. Allt känns ganska grått just nu. Särskilt vädret. Vad är detta?? Tittar just på väderprognosen och de lovar bara mer och mer regn. Bah. Vill ha sol!!

                             


                               

                                       
                                                 Kom gärna med lite pepp, det behöver jag!!

                                        Nu ska vi i alla fall äta en god frukost. Ha det gott!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar