fredag 8 maj 2015

Äntligen fredag!!



                                                                     God dag!

Ledig fredag idag. Yey. Och ledig lördag och söndag med!! Idag har vi varit inne hela dan. Isan vaknade redan vid halv sex, tackar! Jag kunde faktiskt inte somna om så vi gick upp och sorterade tvätt! Vi åt en tidig frukost och sen la vi oss i soffan och kollade på Frost igen. :)

Sen har dagen bara gått utan att vi gjort nåt särskilt. Småplockat lite, tvätta mera, lagat mat osv. Det har blåst så fruktansvärt idag så det har inte varit något kul alls. Köpte vita pelargoner igår på jobbet men jag har inte ens lust att gå ut och plantera dem! Hoppas vädret är bättre i morgon.

I morgon ska vi på 20-års kalas då mannens systerdotter E fyller år. Första gången jag träffade henne var hon bara 7 år!! Jag har ett jättefint kort på henne, hennes lillebror och O där de är 8, 6 och 4 år och håller varandra i handen när vi är på Öland. Gulle. Det var då det.

Idag kom äntligen sonens körbevis för mopeden så nu kan han köra helt lagligt. Jag klantade mig lite där och glömde bort att skicka in ansökningarna så det har dragit ut på tiden. Men nu är det här!!

                                  

               Nu ska jag kolla på ett av mina favoritprogram: Property ladder! Älskar 8:ans program!

                          

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar