tisdag 19 maj 2015

MEGA shopping!!



                                                                 
                                                                     God kväll!

Idag har vi varit lediga. Mycket skönt. Isan sover så bra på nätterna nu för tiden och vaknar inte förrän framåt halv sju-sju så man är oftast ganska utsövd på mornarna. Och så är hon så snäll att hon sitter i min säng och kollar på barnprogrammen medan jag snoozar ett tag.

Strax före lunch åkte vi till Mega för att kolla lite samt äta lunch. Det är rätt kul att gå på Mega för man kan göra bra fynd där om man har lite tur. Idag köpte vi ett par nya skor från PAX till Isan, ett armband till mig, samt body lotion från Victoria Secret.


Svarta paljettskor med sött litet hjärta som hänger. Dålig bild. Förlåt.


Fint armband som går i både guld, silver och roséguld! 


Mmm...doftar ljuvligt!

Vi passade på att äta lunch där innan vi åkte och handlade mat på City gross. Jag och Isan åt raggmunk med fläsk och mannen åt pasta med strimlad lövbiff i krämig sås. Det låter nog godare än det var. Alltså det var helt OK, men inget speciellt. Jag träffade min syssling M där med hennes sambo. Kul! Lustigt nog springer jag på henne ganska ofta fast vi bor i en hyfsat stor stad. Ska försöka ta mig ut till henne nån gång i sommar och hälsa på. Hon har öppnat en jättefin liten gårdsbutik där hon säljer inredning, samt serverar kaffe, glass m.m. Minns tyvärr inte namnet på butiken just nu. :( 

Nej, nu måste jag få lillfisen i säng!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar