söndag 24 maj 2015

Måns gjorde det!!! :)



                                                                 God morgon!

Sovit gott? Vi har sovit jättebra i natt! Det första jag gjorde när jag vaknat var att gå in på Aftonbladets sida för att se hur det gick för Måns igår kväll och han vann ju!!!

Det trodde jag faktiskt inte och nu känns det ju som att jag måste titta på reprisen av Mello. I alla fall omröstningen som verkar ha varit en riktig rysare!

Det har ju varit diskussioner om plagiat och sabotage runt Sveriges bidrag och jag håller verkligen med om plagiatanklagelserna. Jag spelade den här låten för mannen och han frågade om det var Heroes när han hörde den först. OK, den är ju inte identiskt, men visst har den många gemensamma nämnare? Mycket bra låtar bägge två för övrigt.

     
                                                                            Lånad bild.

Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på? Tänkte ta en promenad till Willys och stanna vid någon lekpark på vägen, men jag tror att vi ska börja med loppis? Tycker dock att de börjar för tidigt när de drar igång redan klockan 10. Man vill ju gärna ta det lite lugnt på morgonen med frukost och bad och så. Vi får se hur vi gör.

                                               Ha en skön söndag, vad ni än hittar på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar