torsdag 2 oktober 2014

Sonen hemma!




                                                                 Heeej!!

Long time, no see!

Det var några dagar sedan jag kikade in här, men det har sin naturliga förklaring. Det har inte hänt något! Inget att berätta om!

Jag hade ju en semesterdag i måndags då jag grejade lite smått här hemma. Sen jobbade jag kväll i tisdags och började klockan sju i går morse. Egentligen skulle jag sluta tolv men jobbade över till kvart över tre eftersom en kollega var sjuk. Ja, och då var dagen i stort sett slut. Jag klarar inte att börja klockan sju. Eller sex, som är ännu värre! Det går bra på morgonen och förmiddagen, men efter lunch börjar jag bli så trött att jag nästan blir gråtfärdig!

Jag fattar inte att folk kan åka och träna eller nåt efter jobbet. Det skulle jag aldrig klara! Isan och jag gick hem och åt korv med bröd till middag och en GB Sandwich till efterrätt! Lättlagat. Min melodi.

                                 
                                                              Godaste glassen ever!

På kvällen kom sonen äntligen hem så man fick träffa honom. Eller egentligen kom han hem i tisdags men då hade jag redan somnat så då sa vi bara hej. Han hade tydligen försökt att prata med mig men jag svarade inte. :) Och på morgonen när jag gick så sov han givetvis.

Han hade haft det bra på Sardinien och vi tittade på bilder som han tagit från hotellet och resmålet. Verkar riktigt fint! Förstår inte att Sardinien inte är ett mer vanligt resmål?

Åpropå resor:
Dollarn har gått upp till över sju kronor så nu känns det ännu mer avlägset med USA resa. Funderar på en weekend till Jönköping i stället. :) Jag har mina skäl. Återkommer om det.

                                                   Nu "Hela Sverige bakar"!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar