söndag 26 oktober 2014

Nya pyjamasar från H&M!

                                                   

                                                                        Hello!

Seeeg söndag! Jag drog mig själv ur soffan på förmiddagen och tog en promenad med vagnen in till stan och det var faktiskt jätteskönt! Lite blåsigt, men varmt!

Först gick vi till biblioteket och lämnade tillbaka några låneböcker och sen gick vi över stan en sväng. Det mesta var faktiskt stängt? Trodde att alla körde samma öppettider, men icke!

Vi var ute för att köpa pyjamas till Isan eftersom det börjar bli lite kallt inne nu. Och hon envisas med att sova på golvet!! Vi gick in på H&M där vi valde ut två stycken av säkert 5-6 olika modeller. Jag valde den med hjärtan för den tyckte jag var såå söt! Isan valde en med Askungen på. Jättefin den med! Och så köpte vi några diadem som jag tänkte vi skulle variera alla hårspännen med.

Isan vägrar fortfarande att ha håret uppsatt tyvärr, vilket skulle vara det allra bästa men det går inte.





Sen gick vi hem igen och då somnade Isan en stund. Kan förklara varför hon fortfarande är vaken,,,

Måste försöka få henne i säng nu!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar