fredag 8 augusti 2014

Resfeber och mopedköp.

Godmorgon!!

 Ledig idag. Skönt! Idag ska jag bara tvätta och tvätta och börja packa lite smått. Jag jobbar både lördag, söndag och måndag så det är ha lite färdigt på måndag kväll. Längtar!

I morgon kväll ska vi fira pappa som fyllde 74 år igår. Gamla gubben. :) Men han är så ungdomlig tycker jag. Kanske inte i sättet men i kroppen. Jag tycker inte han har åldrats alls sen han fyllde 60 typ.

Jag har köpt lite grejer till bilen, shampoo, avfettning och sånt som går åt och en stor bollkryss i gult, samt trisslotter.



                                               

Vi åker dock hem till min bror och firar eftersom det blir enklast med J. Vi ska grilla lite korv och så. Mysigt!

Nu har sonen tagit moppekort så i morgon ska han och hans far åka iväg och köpa moped. Hmm...gillar det inte riktigt, men det är väl bara att acceptera. Han är ju en smart och lugn kille (så vitt jag vet) så han tar nog inga onödiga risker?!

                       

Jag har ingen aning om vad det är för typ av moped han ska köpa, men den här var väl söt?? Jag antar att jag får se den så småningom. Själv föredrar jag cykel, men jag förstår att han tycker det är smidigt att åka moppe från sin pappa som bor en bit utanför stan. Liiite långt att cykla kanske.

Nej, nu ska jag fortsätta packa! See you soon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar