fredag 22 augusti 2014

3 x glossybox!

Hej svejs!

Sista semesterdagen! Isan är fortfarande hängig och ligger och snusar i soffan.

Igår var hon lite piggare (och jag med) så då åkte vi och storhandlade samt hämtade några paket. Missade ett paket från Royal Design när jag var på semester och de ville ha 150:- för att skicka det igen, så från och med nu kommer jag INTE att missa några paket!

De här paketen som jag hämtade igår var från GLOSSYBOX som jag beställde när de hade throw back kampanj och man fick köpa osålda lådor för halva priset!

Isabelle och jag hjälptes åt att öppna de spännande lådorna!

                      

I den första var det:

Busby - Anti-age för ansiktet.

Stylage - Läppbalsam som är läkande, vårdande och mjukgörande.

Panos Emporio - Deospray "goldflower".

Models own - nagellack, orange med glitter.

Mitchell and peach -  Body cream med honung, organisk kokos och sheasmör.

Egytpian magic - dryg universalcreme som är återfuktande och läkande.

                                  

I den andra lådan var det:

Emite make up -  Läpppensel i syntethår.

Etre Belle - peeling för läpparna.

Yu-be - Återfuktande och lugnande creme för torra partier.

Fleur de Santé - dagkräm spf 10. Fullstor burk!

Ldb - Body lotion, fullstor flaska!
                            

Och i den tredje och sista lådan fanns det:

Be your mood - Colour boost, pigmenterad hårinpackning. En mörk, och ljus nyans.

Garnier - fuktkräm.

Panos Emporio - Deospray "coco sun".

Humble brush - Tandborste i bambu.

Vichy - Idéalia eyes och Idéalia day creme.

                           

                               Den mörka behåller jag själv och den ljusa ger jag till B.

Jag är nöjd över det mesta i lådorna och allt kommer att användas! Jag gillar såna där småtuber som kan ligga i nattduksbordet och användas där det behövs. Just nu känner jag mig torr och rynkig i dekolletaget. Det är ju väldigt utsatt i solen och ett ställe där jag alltid bränner mig. Men nu är det bara att smörja, och smörja och återfukta och återfukta!

Nagellacket kommer med fördel att användas på tånaglarna nu när man har bruna fötter för en gångs skull. På händerna målar jag aldrig naglarna. Det är liksom ingen idé med det jobb jag har. Och det fulaste som finns är avskavt nagellack enligt mig.

                                    

I morgon börjar jag jobba igen och nu har jag ingen mer semester att se fram emot. Eller jo, jag kommer nog att ta några strödagar här och där under hösten. Vi har däremot kommit fram till att en resa till USA får vänta till Isabelle är större. Varken hon eller vi får något utbyte av en långresa just nu, känner vi. Trist, men så är det. Allt har sin tid.

Och nu är det hög tid att försöka väcka sjusovaren. Trevlig fredagskväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar