onsdag 6 augusti 2014

Bokat sista minuten resa!!

Jippie jaja, jippie jippie jaj!

Nu har vi bokat en resa!! Wihoo! Vi sticker till Mallis nästa tisdag klockan nio på morgonen från VÅR hemstad!! Och priset då? Törs knappt säga det, men vi betalar 6300:- för alla tre!! Yey!

Självklart är det en chansning för det kan ju bli ett mindre bra hotell, så det måste man vara inställd på, men vem bryr sig??? Det kommer vara sol och det kommer finnas pool och hav. Det räcker gott för mig!

Vi har ju åkt på sista minuten flera gånger och bott på flera olika sorters hotell. Det bästa var ett fyrstjärnigt i Playa de Palma och det sämsta var ett trestjärnigt utan AC också det i Playa de Palma. Det hotellet låg dessutom precis vid "raggarstråket" där alla spanjorer körde på natten med hög musik dunkande från bilarna. När de hade avlägsnat sig ersattes de av lastbilar som började lasta av grejer till matbutikerna och torget.

Ingen vilsam semester precis. Men vi var hyfsat unga fortfarande då och hade inga barn med oss. Men jag skulle inte rekommendera det hotellet till någon.

               

                                                  Royal Cristina Playa de Palma. Nice!

Jag har du tagit semester från nästa onsdag egentligen, men jag ringde och typ väckte min chef i morse och frågade om jag kunde få ledigt även på tisdagen och det skulle han fixa. Bästa chefen!

Nu ska jag och Isan ta ett bad och sen ska vi ut i regnet till dagis. Dags att ta fram regnkläderna med andra ord.

Ha en härlig dag!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar