onsdag 19 december 2012

Väldoft från Yankee Candle.

Godmorgon!

Kvart över fem vaknade Isan i morse. Suck. Jag försökte hyssja på henne från sovrummet men det funkade inte så bra...

Idag har Erikshjälpen öppet. Det är typ det bästa second hand stället för mig som behöver kunna köra en kundvagn. Stort och rymligt. Priserna varierar kraftigt kan jag säga, tyvärr. De har koll på vissa märken och de tar de betalt för, sen kan de vara billiga på andra grejer som de inte alls har koll på! Så än finns det chans att fynda. Får se om de också kör med 50% idag. Ska kolla deras hemsida sen.

Igår kväll gjorde jag en beställning från Yankee Candles hemsida. Jag har faktiskt aldrig provat deras doftljus, men har förstått att de är bra. Köper ju alltid IKEA´s doftljus, men de doftar ju väldigt dåligt. När man går förbi den avdelningen så luktar det jättegott, men när man tänt ett ljus hemma doftar det ingenting.

Jag beställde två ljus med doft av Danish butter och ett med Italian christmas biscotti. Jag gillar ju söta dofter så de kommer nog att dofta underbart! Det var 50% rabatt på dem, annars är ju doftljus väldigt dyrt så det här kändes ju överkomligt. Hoppas de hinner komma innan jul!


Såg att det fanns en Yankee Candle butik i det där stora köpcentret i Orlando som jag skrev om härom kvällen. Dit ska vi försöka ta oss en av dagarna. Längtar!

Nu ska Isan och jag ta vårat morgonbad! Ha en bra dag. Vi hörs sen!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar