fredag 21 december 2012

Glömska...

Godmorgon!

Till skillnad från igår som inte var god. Vaknade med migränaktig huvudvärk och så fort mannen vaknat gick jag och la mig och vilade. Halvsov i drygt en timme och kände mig något bättre efter det.

Isan och jag for iväg till Marieberg för att köpa några julklappar som var kvar på listan och det var såå mycket folk. Hade tänkt att åka till IKEA också, men hoppade över det. Var inget viktigt jag skulle ha där. Hade sett några söta ljus men det var inte värt att trängas för dem.

JULMYS Doftfritt blockljus IKEA
Efter Marieberg åkte vi och handlade lite mat till kvällens middag: Lax i ugn med kräftstjärtar. Gott. Åt bara med lite tomat och fetaost till eftersom jag glömde köpa blomkål.

Glömmer för det mesta nåt när jag handlar. Till exempel glömde jag också att köpa mjölk. Bah! Ska åka en sväng till Willys sen. Fick reda på igår att även svärmor och hennes man kommer på julafton, så nu blir vi åtta stycken runt bordet. Bäst att börja lite smått med planeringen tror jag. Tänkte göra köttbullar idag, och bara steka upp dem på julafton. Lite julkryddade med kryddpeppar!



Ha en trevlig fredag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar