måndag 4 juli 2016

Sista natten med gänget.




                                                                    God kväll!

Då var det sista kvällen med gänget i Norrland då. Idag har vi varit inne i Lule på en liten shoppingtur. Jag ville in på Lush eftersom vi inte har den hemma och jag hade lovat Isan att köpa en badbomb till henne. När jag bodde i Stockholm tittade jag in där då och då. Tycker att det är en mysig affär.

Isan fick välja EN bomb, då de kostade från 49:- vilket jag tycker är i mesta laget för ETT bad??!! Är jag FÖR snål eller vad? Hon valde i alla fall en rosa (surprise) med blommor på och så ska det komma ur hjärtan ur den.

                                           
De har ju förstås en hemsida, att jag inte tänkt på det (?) och här kan man läsa mer om dem och beställa. Men ofta vill man ju känna och lukta på såna saker kanske?

Efter Lush gick vi in i en skoaffär eftersom jag har varit rätt desperat efter nya sandaler, bara vanliga vardagssandaler som man kan hoppa i när som helst. Ironiskt nog hittade jag ett par nästan identiska med dem jag haft och slitit på de senaste åren, men jag ryckte åt mig dem i alla fall.

Inte rätt läge att shoppa med barn och svärfar i släptåg. De var i alla fall på REA så det blev inte dyrt. :)

I morgon rullar vi iväg mot Sundsvall där vi ska bo en natt på Clarion hotell. Och när jag säger rullar så menar jag det. Som vi har ätit!! Rejäl frukost, lunch, fika, middag med efterrätt och så nån glass och lite godis där emellan. :)

 Nu ska jag snart krypa ner i bäddsoffan bredvid min fina lillfis som snusar där redan. Godnatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar