onsdag 27 juli 2016

Prenumeration med premie!



                                                                  God morgon!

Tänkte tipsa om en "deal" som jag gjorde igår kväll på Let´s deal! Tre nummer av TARA samt en biobiljett och två produkter från CLARINS för endast 129:- inkl. frakt!

                   

Jag har letat efter ett bra prenumerationserbjudande för jag vill ha med nån tidning till Cypern att bläddra i, men inte hittat nån. Jag tycker det är så trist med alla vinglas, handdukar och doftljus. Jag menar hur många behöver man?

Det är mycket bättre med förbrukningsvaror tycker jag. Sånt som man gör av med igen. :)

En annan premie som jag fått var schampo och inpackning från KERASTASE. Det var MAMA som hade ett erbjudande som jag slog till på! Testade inpackningen nu i morse när jag duschade. Tycker håret har blivit så slitet sista tiden. Kan bero på att det är väääldigt länge sen jag klippte mig. :(



Nu känns håret mjukt och doftar gott!

Dags att göra sig i ordning för dagens bravader!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar