söndag 31 januari 2016

Fynd framför datorn!



                                                                 God kväll!

                                                   Då var helgen redan över. :(

Idag har vi gjort absolut ingenting, mest beroende på att lillfisen är sjuk. Riktigt sjuk också. :( Hon har nästan 40 graders feber och har bara legat hela dagen. Sovit och tittat på TV om vartannat. Jag har fått i henne lite vätska och lite smått att äta men annars har hon som sagt bara vilat. Jag ringde min chef redan på eftermiddagen och sa att vi ska vara hemma i morgon. Lika bra ifall natten blir jobbig och vi inte får sova. Då behöver jag inte ställa klockan för att gå upp och ringa i alla fall.

Medan sjuklingen legat bredvid mig på soffan har jag besökt Ellos som har halva priset på REAN hela helgen!! Det har dock krånglat så det kanske är många besökare? Jag fick i alla fall tag i en kappa och några klänningar som jag tyckte var fina. Tyvärr var jag lite väl ivrig och tryckte på beställningsknappen innan jag var helt färdig, och nu funkar inte sidan??



                                                 Får se om det fungerar senare ikväll?

Jag har också beställt från Skincity som har bra erbjudande på presentset från Decleor. Jag köpte ett set för känslig hy som innehåller dagcreme, rengöring och serum. När jag bodde i Stockholm brukade jag gå på en salong som använde Decleor så jag har bra erfarenhet av det märket. Det känns som det gör nytta och så doftar det underbart!

                                 
Tänkte faktiskt boka tid på salong framöver. Jag har inte varit iväg på säkert två år minst, så det är verkligen på tiden. :)

Nu ska jag gå in på Ellos sida igen och se om jag kan klicka hem fler fynd!! :) Trevlig kväll!


                                              

                                                                          (adlink)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar