lördag 30 januari 2016

Ledig lördag.



                                                                     Hej lördag!

Lediga idag. Såå skööönt!!! Men. Natten (och fredagskvällen) var sådär... Lillfisen somnade kvart i FEM på eftermiddagen. Och hon sov och hon sov. Jag lät henne i och för sig sova och tänkte att antingen sover hon hela natten eller inte. Det blev inte. Klockan ett på natten ropade hon på mig att hon var hungrig! Tror jag det. Hon åt ju ingen kvällsmat innan hon somnade. Det var bara att gå upp och koka makaroner och steka köttbullar mitt i natten.

Sen satt vi i två timmar och kollade på barnprogram på datorn innan vi gick och la oss igen. :) Vi somnade direkt och sov till klockan sex. Jag snoozade väl en timme dock innan jag släpade mig upp.

Och nu sover hon igen! Klockan är halv sex och hon har sovit en halvtimme. Ikväll ska jag dock väcka henne så hon får lite mat i sig. Får locka henne med lördagsgodiset. :)

Sonen med flickvän är också här. Tror att de kanske också sover??? Det är i alla fall väldigt tyst därinne. De har varit på Hindersmässan i blåsten. Själv har jag inte en tanke på att åka upp på marknad i det här vädret. Brrr...Både igår kväll och idag har det ju nästan varit storm??!!!

Det enda vi har gjort idag är att handla lite på ICA Maxi och hämtat några paket. Sen åkte vi hem igen. Ett av paketen var från Bodystore där jag köpte shampoo och balsam från Urtekram. Just nu får man 20% på allt från Urtekram! Jag köpte en sort med Tea tree för irriterad hårbotten. Får se om det funkar. Urtekram är inte testat på djur och det är veganvänligt! Bra!!

                             
Jag köpte även några chokladbitar som är sötade med Stevia i stället för vanligt socker. Känns lite nyttigare än vanlig choklad. Tog några med hasselnötter som jag inbillar mig mättar lite också.

                                                      
Nu ska jag börja med middagen. Ikväll äter vi vitlökskyckling med pasta från Linas. Verkar gott!

                                                                  Ha en mysig kväll!




                                        
                                                                         (adlink)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar