torsdag 12 juni 2014

Yvonne Ryding hudvård.

Hallå hej!

Underbar torsdag och börjar sent! Vi ska sticka iväg och handla lite mat inför helgen men jag tänkte bara berätta lite om produkterna från Yvonne Ryding som jag köpte när vi var på Gekås!

Nu har jag ju hunnit använda dem ganska länge så jag tycker att jag kan ge ett rättvist omdöme.

Jag köpte rengöring, ansiktsvatten, ögongele och nattcreme. Rengöringen är jättebra, den tar bort ögonmakeupen lätt utan att man behöver gnida och ha sig. Den lämnar ingen fet hinna efter sig. Nattcremen är också bra, känns lagom fet och närande.

 Jag är mer skeptisk till ansiktsvattnet, tyvärr. Det är i en sprayform som man då sprayar ut på en bomullstuss eller rondell och tvättar av sig med. Den känns mild och rengörande, men doften. Doften! Luktar som dålig andedräkt, typ. Det gäller de andra produkterna också, men just i ansiktsvattnet blir det väldigt framträdande.

Det är en lite unken doft som känns varm och konstig tycker jag. Jag tror faktiskt inte heller att produkterna är oparfymerade så det är nog inte det det hänger på?

Trots det skulle jag kunna tänka mig att köpa både rengöringen och nattcremen igen, för så bra är de. Dock är inte eyegel min melodi, vill gärna ha något cremigare och ansiktsvattnet känns för klent och doftar för skumt.

                          

Bild lånad från http://www.yvonneryding.com/

Det var allt för mig nu! Ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar