onsdag 18 juni 2014

Semester!

Halloj!

Då har semestern smygit igång då! Den började med en dag på sjukhuset tillsammans med sonen som skulle gå igenom en operation. Han behövde dock inte sova kvar, så det var ju skönt. Men det tog ändå nästan hela dagen. Vi åkte hemifrån vid halv nio och var klara efter tre. Som en vanlig arbetsdag! Hoppas nu bara att allt läker som det ska.









           
Igår gjorde vi inget särskilt. Jag och Isan tog en promenad till Ica och hämtade paket från Ellos med lite reafynd. Sen stannade vi vid två lekparker på hemvägen. På eftermiddagen tog hon sig en lur i soffan så det blev en sen kväll igår.

                                         Ellos Fresh Spirit Klänning
                                                    Klänning 32:50 :) I velour. Skön i höstrusket!

Köpte även en kappa för 75:-, flera klänningar och ett dra på lakan till sonens säng.



Idag har vi varit och storhandlat på COOP och ÖoB så nu klarar vi oss några dagar igen!

Även idag har Isan varit trött så när vi kom hem så gick hon och la sig i min säng och bad mig stänga dörren!! Knasfia. Sen sov hon i flera timmar och var omöjlig att väcka. Men det får man förstås utnyttja.

Jag passade på att göra en fotobok på Photobox där jag har gjort en fotobok tidigare. Jag blev jättenöjd då, så det kändes som ett bra alternativ när jag jämförde lite med andra sidor. De har även bra betyg i från andra användare.

Förut har jag gjort en bok om Orlandoresan 2013, och nu gjorde jag en om sommaren 2011! Ehh... ja, lite sent kanske. Men ni ska veta att det tar tid att göra en fotobok. Det tog säkert minst en timme! Och då fick jag ändå sitta i fred!

Men jag tror att den kommer att bli jättebra! Tog sommarmotiv till bakgrunden, med lite glassar och sånt.

                                                             
I morgon har de sagt att det ska bli regn så då står en tripp till IKEA på att göra listan! Berättar sen vad som ska köpas! Nu ska här stekas kycklinglår (den godaste delen på kycklingen) med kokosmjölk och jasminris.

Ha en fin kväll!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar