torsdag 19 juni 2014

Formula 10.0.6 och Eucerin Hyaluron filler.

Godmorgon!

Tänkte bara berätta om världens fynd som jag gjorde för någon vecka sen. Jag fick ett erbjudande från ELLE på mailen, om att prenumerera på tidningen och dessutom få en jättefin premie! Och är det nåt jag älskar så är det premier!!

Nu fick man fyra nummer av ELLE och dessutom fullstorlekar av hudvård från Formula 10.0. 6 på köpet!

Rengöring, ansiktsvatten, fuktcreme, lermask och dessutom två små "engångskuvert" eller vad man ska kalla det med dels en porrengörande mask, och dels plåster med tea tree olja att ha på över natten om man har fått en kvissla. Och det har ju jag nu. Som vanligt.

En vecka efter ägglossning kommer de som ett brev på posten. Och alltid på hakan. Ska nog prova en mask redan idag och sen ta ett plåster över natten.

                            

Jag har även beställt en prenumeration på Amelia och fick då rengöring, dagcreme och nattcreme från Eucerin hyaluron filler, också de i fullstorlek!!

             

Jag förstår inte hur de kan "skänka" bort så fina saker, värda flera hundra kronor? Väldigt generöst tycker jag.

Nu tror ni kanske att jag är riktigt knasig men jag har även tecknat en prenumeration på Allt om trädgård, enbart för att få en ny sekatör från Fiskars! Vi som inte ens har trädgård! MEN. Jag har ju ändå lite växter på altanen, bl a. mina palmer som jag köpte förra sommaren. En av dem har vissnat lite under vintern och det var omöjligt att klippa av bladen med en vanlig sax. Men sekatören gjorde jobbet lätt som en plätt! Jag fick även ett par trädgårdshandskar och tre påsar med frön.

Tyvärr öppnade Isan fröpåsarna inne på sitt rum och spred ut innehållet över sin matta. :( Så det var bara att ta fram dammsugaren och suga upp de små fröerna. Får hoppas att de inte gror i dammsugaren! :)

                                  
Som jag befarade så ville inte Isan sova igår kväll heller. Så hon fick sova i min säng igen. Mysigt!!! Hon skulle absolut ha på sig pyjamas också, något hon ALDRIG har annars. Så jag fick leta fram en av de supergulliga pyjamasarna som vi köpte på Gekås i vintras. Ska se om jag kan fota dem så ni får se.

Nej, nu ska vi ta ett bad och sen ska vi fixa och dona lite innan vi åker ut till IKEA! Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar