lördag 21 juni 2014

Och midsommardagen...

Godmorgon alla pigga och glada!!

Hoppas ni känner er lika utvilade som jag. ;)

Vi "firade" midsommar i Stadsparken där det var massor av folk. Vi trängdes på torget i Wadköping och såg absolut ingenting av folkdansgillet som var där och spelade. Vi gick till lekparken i stället!

Förstår inte varför de inte har midsommarstången framför stora scenen eller nåt i stället? Helskumt.

                               

Tyvärr blåste det ganska kallt och så fort solen gick i moln så satt man och huttrade. Dessutom hade någon "snäll" familj fått den goda idén att mata fiskmåsarna med ostbågar!! Hur korkat??

Nej, vi packade ihop och for hemåt i stället. På vägen stannade vi och köpte jordgubbar för 10:- En viss skillnad mot förra året då jag betalade 50:- Och de var hur fina som helst! Jag köpte två förpackningar i fall de inte skulle vara bra, så nu har vi ätit jordgubbar till frukost också. Mums!

Idag ska vi åka till Katrinelund och Sjökrogen och äta lunch. Finns inte mycket annat som är öppet idag, verkar det som. Vi har aldrig ätit där förut, så det ska bli trevligt. Ska se om vi får med sonen också som firade midsommar med sin far igår. Blev tydligen sent.

Jag provade ett sånt där plåster mot finnar från Formula 10.0.6 som man ska ha över natten, men det hände ingenting. :( Finnen är kvar, och aggressivare än nånsin!! Tur det finns bra concealers.

Nu ska jag och Isan bada! Ha en trevlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar