söndag 22 juni 2014

Semesterväder.

Suck och åter suck. Ska min semester helt regna bort eller? Nu börjar jag bli rejält orolig!

Idag har det växlat mellan molnigt, regn och hagel. Grrr...Jag vill ha sooool!! Vad ska man hitta på i sånt här aptrist väder?

Vi åkte aldrig till Katrinelund igår heller. Det blev Pizza Hut i stället. Det gick bra det med. Men jag är inte så förtjust i deras pizzor som mest består av deg och Isan gillade det inte heller något vidare. Men glassen var god! Isan tog om två gånger. Och hade dessutom ALLA såserna på!


                                 

Sen på eftermiddagen gjorde vi ingenting alls. Hur tråkigt som helst.

I morgon ska vi i alla fall möblera om barnens rum eftersom sonens nya säng ska komma. Tänkte ta en sväng till MIO också nån dag för att köpa ett avlastningsbord till vardagsrummet. Vi har fått en skrivare av svärmor och har ingenstans att ha den, så det behövs en möbel till den. Tänkte att den här skulle passa:

                             Smögen
Då ska förstås skrivaren stå underst på hyllan och något lite finare uppe på bordet. :)

Och så ska vi nog åka till Gröna Lund någon dag, när det blivit lite bättre väder. Räknar inte med något badväder den här veckan i alla fall.

Vad gör ni på semestern, har ni några tips??

Nu ska jag börja fundera på middagsförslag. Ha det fint!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar