torsdag 25 juli 2013

Vilken värme!

My god, vad varmt det är ute nu! Och vi har inte utnyttjat det alls idag. Grrrr... På förmiddagen cyklade jag och Isan till posten och hämtade två paket. Sen stannade vi i lekparken på vägen hem och lekte en stund, men jag höll på att törsta ihjäl för att det var så varmt.

Isan var jättetrött när vi kom hem och somnade före lunchen idag. Ibland blir det lite bakvänt! Vi fick äta efter att hon hade vaknat, och då var klockan redan två. Då var mannen trött och ville vila! Suck. Vad är det för trött familj man har? Efter en stund tröttnade jag på att göra ingenting så då cyklade vi iväg igen och köpte kaffe. På vägen hem cyklade vi igenom ett fint villaområde och tittade på hus.

Jag blir ändå lite sugen på hus ibland. Man kan känna sig lite instängd i lägenhet även om vi har altan. Det skulle kanske vara lite mysigt med trädgård ändå? Vi får se när Isan blir större, om vi flyttar till nåt annat då?

                           

                           

                           

                           

                           

                                              Gärna nåt i den här stilen! Mysigt!

I morgon får vi allt hitta på nånting skoj. Kan inte låta semesterdagarna försvinna iväg så här...Nu är JAG trött så nu ska jag slappa i soffan en stund!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar