torsdag 18 juli 2013

Mysigt på Gustavsvik!

Godmorgon!

Ännu en strålande semesterdag! Love it!

Igår var vi på Gustavsvik och badade med farmor. Eller badade och badade, ingen var nere och doppade sig faktiskt. Isan vill hellre bara springa omkring. Hon springer och springer dit näsan pekar och det är bara att försöka hänga på.

Vid fem-tiden gick vi tillbaka till husvagnen och mötte upp pappa som kom på cykel och W som hade varit och gjort några ärenden. Efter några åk i rutschkanan (av Isan då) gick vi till restaurangen för att äta middag. De har grillbuffé några kvällar i veckan, dock inte onsdagar, så det blev en varsin pizza i stället. Jag åt en Vegetarina med ruccola, kronärtskockshjärtan och soltorkade tomater. Till det drack jag en cola light. Helt OK. Fast efteråt ångrade jag att jag inte hade varit "duktig" och tagit en Ceasar sallad i stället! Jag är bara så rädd att jag inte ska bli mätt av en sallad. Nåja, man kan inte vara perfekt jämnt. ;)



                                 

Idag vet jag inte vad vi ska göra? Jag och Isan har ätit frukost och badat och nu ska vi åka och handla lite. Får se vad vi hittar på sen på eftermiddagen. Nu ska jag gå och fixa i ordning oss. Ha en skön dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar