söndag 14 juli 2013

Sista arbetsdagen...

sen semester!!!

Det ska bli såå skönt att vara ledig i några veckor. Jag ska ju bara ha tre veckor, men det är ju bättre än ingenting! Vädret ser också ut att bli bra!

I torsdags var mannens familj här i från Norrland och hälsade på. Elva personer var vi till lunch så det blev lite trångt runt bordet, men det gick. De fick LCHF lasagne som de tyckte var jättegod. Told you so! Sen var jag tvungen att åka till jobbet för ett eftermiddagspass. Tråkigt, men så är det ju ibland.

På fredagen åkte jag och barnen till Gustavsvik och badade. Eller det var väl egentligen ingen som doppade sig helt, för babybadet var lite för stort för Isan och sonen ville inte bada utan sällskap. Men det var mysigt ändå. Jag gick en promenad med Isan i vagnen och lyckades få henne att sova där.

Nej, jag hinner inte mer nu. Måste fara iväg till mitt arbete! Hörs sen!

                    

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar