tisdag 23 juli 2013

Borta bra...

Då var vi hemma igen då! Killarna ville åka hem direkt efter frukosten, så det blev inget strosande på Avenyn. Lika bra det. Jag är sjukt trött! Resan gick bra, men jag, sonen och Isan har trängts i baksätet eftersom sonens kompis H så lätt blir åksjuk. Vi hann knappt komma utanför Göteborg förrän vi var tvungna att stanna så han fick kräkas. Kraken. Han måste vara extremt känslig. Konstigt nog kan han tydligen åka karusell i alla fall?!

Isan har varit inne på sitt rum och lekt ända till nu medan vi andra har fikat lite. Någon riktig lunch har det inte blivit idag. Vi stod oss tydligen länge på frukosten. Jag har tinat upp lite torskfilé till middagen. I morgon får vi åka och proviantera igen! Ska dessutom ha kalas på eftermiddagen för sonen som inte blivit firad än av min bror med familj. Jag ska baka pepparkaksmuffins och göra en marängtårta med jordgubbar. Inte alltför jobbigt. :)

Ska hämta ett paket från Kids Brandstore också med lite kläder som jag har beställt till Isan. De har rea nu på massor av fina saker. Jag har passat på och köpt nya baddräkter till nästa sommar, gummistövlar till hösten och en söt klänning.


Baddräkt från Ebbe kids.


Baddräkt från Rockefella.


Gummistövlar från Tretorn.


Finklänning från Nova Star.

Finfina grejer för halva priset!

Ha en trevlig kväll!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar