onsdag 17 juli 2013

Rea fynd på H&M!

Godmorgon!

Det blev en ganska bra  dag igår ändå. Vi åkte till Gustavsvik och hälsade på farmor och W som hade ställt upp sin husvagn där. Isan var så ivrig att får springa iväg och leka i lekrummet som finns där, så vi hann knappt sitta ner och fika alls. Jag fick ta med mig kaffekoppen i handen.

Det var packat med husvagnar på Gustavsvik och man fick faktiskt lite semesterkänsla!! Inte för att jag någonsin kommer vilja bo på en camping, för jag ser inte alls tjusningen med det, men solen sken och grillarna började så smått att tändas. Nej, fy för att bo trångt, trångt och varmt med flugor i förtältet. Usch.

Vi ska ändå åka tillbaka i dag för att bada lite. Idag ska det bli kanonväder!!! Jag ska INTE smörja in mig idag. Jag struntar i om jag bränner mig för nu vill jag ha färg! Hitills har jag smörjt in mig med solskyddsfaktor 20 och jag är fortfarande lika blek. Vi ska inte åka och bada förrän i eftermiddag och då är ju inte solen lika stark heller. Det är ju värst mellan 11-15, och då sover ju Isan.

Igår kväll beställde jag lite kläder till Isan på H&M som har stor rea nu. Jag köpte stl. 98 så hon kan ha dem nästa sommar.









Allt gick på drygt 300:- !!!! Shortsen och trikåklänningarna kostade bara 30:- styck och hattarna 20:- Den blommiga klänningen kostade 70:- Fina fynd!!

Nu kommer Isan här och vill ha uppmärksamhet. Got to go!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar