måndag 22 juli 2013

Framme i Göteborg!

Godmorgon!

Nu är vi i Göteborg och har precis vaknat. Idag ska vi gå på Liseberg hela dagen till killarnas förtjusning! Igår hann vi i stort sett bara installera oss på hotellet och äta middag innan det var dags att sova. Vi bor på Gothia Towers på nionde våningen med utsikt över Liseberg. Perfekt!

              

Middagen åt vi på ett ställe som heter Vino Pasta Due och det var helt OK. Killarna tog en varsin pizza och jag och Isan delade på en Pasta Carbonara. Det var så länge sen jag åt pasta så jag var sugen på det. Det var dock ingen himmelsk upplevelse så det kommer dröja innan jag äter det igen. Killarna orkade inte äta upp sina pizzor! De måste ha varit riktigt mäktiga.



                       Nu ska Isan och jag ta ett bad, sen är det dags för hotellfrukost! Mums!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar