söndag 12 juli 2015

Ett bra erbjudande från TARA!


                                                                       Hello!

Sista jobbhelgen på lääänge! OMG, så skönt! Nu jobbar jag inte helg förrän den 22/8!! Idag har det varit ganska lugnt, men det är ju så många frågor om ditten och datten. :)

Jag har inget särskilt att berätta eftersom jag jobbat hela helgen och inte hunnit med så mycket mer, men jag vill tipsa er om ett jättebra erbjudande nu till semestern!

Tidningen TARA erbjuder tre nummer och tre produkter från Body Shop för endast 99:- plus porto. De produkter man får med på köpet är body scrub, body butter och body milk, allt i doften Moringa!

                                                 
Här hittar du erbjudandet! Jag ska spara mina TARA tidningar till semestern då jag hoppas att jag får tid att bläddra i dem. Tänker kvällar på Mallorca när Isan somnat. :)

                                                Nu blir Isan "hulken" så nu måste jag kila!!!

                                           

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar