söndag 19 juli 2015

Chanel Boy Bag!



                                                             God morgon!

Ännu en "sommardag" med regn och blåst. Den är sommaren måste ju gå till historien som den sämsta någonsin? Sista minuten resorna ligger på ca 7-8000:- vilket vi INTE betalade förra sommaren precis.

Nåväl, vad gör man när det är så här tråkigt väder? Bakar, tittar på film eller tävlar på nätet?

Jag brukar tävla på nätet när jag inte har något särskilt för mig och det har ju gett lite utdelning, senast schampo och halstabletter. :)

Nu har jag hittat en tävling som jag absolut vill vinna!!! Utlottning av en Chanel Boy Bag (fejk)!

Såå himla snygg! Precis i min smak. En tuff chanelväska, inte så där damig som vissa av de klassiska är.

                              

Tycker du också att den är snygg? Gå in här för att vara med och tävla! Nu blir jag nästan sugen på att åka till Turkiet för att själv införskaffa mig en (om jag inte har turen att vinna).

Idag ska jag baka bananbröd. Köpte massor av ekologiska bananer när Coop hade bra pris, men vi har inte hunnit äta upp dem. De blir ju bruna rätt snabbt och det är inte gott! Men det passar perfekt till ett matbröd! Ska bara kila till affären och köpa solrosfrön. Lägger upp receptet om det blir bra!

                                             

                                                                Ha en fin söndag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar