tisdag 16 juni 2015

Sommarvärme!



                                                                       Gokväll!

Ledig dag idag. Och vilken dag! Sommarvärme! Jo, jag tackar jag! :)

Efter lunchen tog vi en promenad till ICA och hämtade ett paket och köpte jordgubbar. Isan lekte en stund i lekparken på torget men sen gick vi hem igen och satte oss på altanen. Ljuvligt! Som jag har längtat. Men det var visst bara idag, nu väntas kallare väder och regn framåt midsommar.

På kvällen kom sonen över och vi åt en god middag tillsammans. Ryggfilé med potatisgratäng, kokt sparris, vitlöksbröd och en grekisk sallad. Mums! Han var bara här för att hämta mopeden och skulle tillbaka till sin far sen. Mysigt att hinna ses en liten stund. :)

Sonens flickvän är på Kreta med sin familj. De verkar ha liiite varmare än vad vi har. +33 grader hade det visst varit idag. Avundsjuk!

                     

Nu väntar tre dagars jobb innan jag är ledig i helgen. Och ja, jag jobbar på Midsommarafton. Yey! :(

Kanske, kanske åker vi till Kolmården på lördag om det inte blir regn? Men det verkar ju som att det ska regna de närmaste dagarna om man tittar på Klart.

                                                                       Trevlig kväll!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar