onsdag 24 juni 2015

Odd Molly REA!!!



                                                              God Morgon!

Strålande morgon här! I natt har jag delat säng med Isan som helt lömskt gick in och la sig i min säng igår kväll utan att jag märkte det. :) Upptäckte det när jag gick förbi sovrummet att hon låg där och snusade. Jag fick sova på "fel" sida av sängen men det gick bra det med.

Nu har Odd Molly börjat sin "riktiga" REA med 51% på ordinarie priser. De tjuvstartade för någon vecka sen med 33% men det tycker jag är för lite. Jag hade is i magen och väntade och idag slog jag till!

                         

                                            Odd Molly oddmobile dress i färgen asphalt.

                                    

                                               Odd Molly oddmobile i färgen warm pink

                                     


                                           Odd Molly twenty-four-seven dress, ASPHALT

Nu får vi innerligen hoppas att de passar eftersom jag ligger lite mellan två storlekar. Beställde dock den mindre storleken eftersom det är smock över bröst och rygg som gör det lite töjbart, och sen blir de ledigare över magen. Jag har liknade modeller sen förr så jag tror de blir bra.

Vi är lediga idag med men här har de lovat sämre väder. Nu skiner dock solen! Yey! Blir det regn stannar vi inne och bakar eftersom jag inte hann med det igår. Ska baka tårtbotten och Dumlekakor och frysa in. Lättbakat och gott. Synd bara att sonen inte gillar choklad. :)

                                                    Nu får ni ha en riktig skön dag!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar