söndag 14 juni 2015

Prinsbröllop och en legend avliden.



                                                                 God kväll!

Då var jobbhelgen avklarad för den här gången då. Jobbar dock kväll i morgon också innan jag är ledig på tisdag. :( Är rätt less på att jobba nu. Ska bli skönt med semester, men det är hela fem veckor kvar tills dess.

Igår kollade jag som bäst på prinsbröllopet när vi fick det tråkiga beskedet att Magnus Härenstam hade avlidit. Så himla tråkigt. Inte oväntat på något vis eftersom han hade cancer men ändå tråkigt. Han har funnits med så länge jag har levt och jag är ju uppvuxen med "Fem myror". Dessutom verkade han vara så himla trevlig?!!

                              

                                        Magnus, Brasse och Eva! (Fast inte i den ordningen.)

Den här helgen har min mejl svämmat över av olika köperbjudanden från olika företag. Alla verkar börja sin REA nu och visst blir man lite köpsugen. Jag behöver en ny kappa och funderar lite på den här.



                                       
        Fin va? Nu är det ytterligare 30% rabatt under helgen så jag kan inte fundera för länge.

Odd Molly har också REA med 33% rabatt på utvalda varor. Det finns en klänning där som jag är väääldigt sugen på! Body Shop har halva priset på massor av fräscha body butters och scrubbar. På Clinique är det inte REA men i helgen bjuder de på fraktavgiften och handlar du för upp till 500:- får du två miniprodukter på köpet.

Jag köpte mitt vanliga löspuder där och fick "take the day off" och "clarifying  lotion 2" på köpet!                                                                  
                                                                         Tackar!


                                               

                                            



                                     

Nej, nu ska jag masa mig upp ur soffan och hänga tvätt. Har tvättat mina jobbkläder så jag hoppas de hinner torka tills i morgon. God natt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar