måndag 3 november 2014

En helt vanlig måndag.



                                                                  God kväll!

Ny vecka! Jobbat i helgen och jobbat kväll idag. Känner mig trots det ganska pigg! I morgon är vi lediga och det ska bli skönt. Vi ska gå och besöka några vänner som vi inte träffat på länge så det ska bli trevligt. De har flyttat hit till samma bostadsområde som vi bor i så det är faktiskt lite pinsamt att vi inte kommit iväg tidigare. Hoppas det blir bra väder så vi kan promenera dit. Behöver verkligen röra på mig.

Tänkte passa på att hämta ut ett paket i samma veva eftersom utlämningsstället ligger åt samma håll. Det är ett paket från Yves Rocher med lite mysiga duschgrejer. Jag har inte beställt ifrån dem på länge eftersom jag oftast handlar såna grejer på jobbet, men nu slog jag till på lite nytt. Minns dock inte exakt vad det var, så det blir lite av en överraskning! :)

Mannen har fortfarande inte kommit hem än, men nu börjar det nog dra ihop sig. Isan frågar efter honom varje dag och undrar när han kommer. Eftersom jag inte vet det själv så är det svårt att ge ett svar. Dessutom har hon inget begrepp om dagar och veckor riktigt.

Jag har i alla fall bokat in en myshelg den 21-23/11 så då måste han komma hem! Vi ska bo på Clarion hotell i Jönköping över helgen och bara vara. Tänkte strosa lite på deras IKEA som är betydligt större än vårt. Och då förstås handla lite grejer som bara finns där då.


                               VARAKTIG Doftande blockljus IKEA
                   FABRINA Överkast IKEA
                       KORKEN Burk med lock IKEA Burken har ett aromtätt lock, perfekt för konservering av din hemgjorda sylt och gelé.
På lördagen har jag tänkt att vi ska åka till Ullared! :) Det kan vara en jättedålig idé eftersom det är barnbidrag just då, men det är enda helgen jag är långledig innan jul, så det får bli som det blir.

                                                                           Lääängtar!!!

                                    Nej, nu ska jag gå och hänga tvätt innan jag kryper till kojs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar