tisdag 18 november 2014

Planer inför helgen!



                                                                   God kväll!

Jobbat sent idag och är såå seg nu. Mannen har kommit hem från Norge men nu måste han eventuellt åka igen nästa vecka. Suck. Men först ska vi till Jönköping! Yey!

                              

Jag har bokat ett Superiorroom på Hotell Victoria där vi ska tillbringa helgen som kommer. Vi åker ner på fredag, myser och tar det lugnt och på lördag åker vi till Ullared över dagen! Jag har skrivit en lång lista på grejer jag ska kolla efter men viktigast av allt är nog vinteroveraller till Isan. Hon har EN som passar just nu och det är på tok för lite. Dock har hon ju jacka och byxor, samt ett sk. dagisställ (fodrade regnkläder), men overall är ju det bästa på vintern. Fler fleecetröjor står också på listan, samt fuskpolo.

Jag köpte en fuskpolo på Polarn o. Pyret förra året men den verkar ha gått upp i rök. Trist. Den ligger ju säkert någonstans och namnad är den ju, så det är ingen risk att någon tar fel. Jag köpte ju jättebra namnlappar från Filur som jag verkligen kan rekommendera! Sitter tvätt efter tvätt efter tvätt!

                                                 

Nya pyjamasar till mig själv står också på listan. Är såå frusen så jag vill helst ha något med byxor och tröja som man kan gå upp i på morgonen också utan och frysa ihjäl. Sonen behöver också nya pyjamasbyxor samt strumpor och kalsonger. Och det kan man verkligen köpa billigt på Gekås.

Tänkte hinna in en sväng på Panduro också när vi nu åker bil. När jag och mamma åker på bussresa så hinner vi aldrig med butikerna som är utanför så jag är lite nyfiken på dem!

I morgon ska Isan iväg tidigt med förskolan för att lyssna på Muminsaga på Stadsbiblioteket. De ska åka buss dit! Spännande! Jag vet att jag sagt det förr men vår förskola är såå himla bra!! Älskar personalen där!

                           

                                                                  Ha en skön kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar