fredag 7 november 2014

Härliga produkter från YVES ROCHER.



                                                              God fredagskväll!

Äntligen fredag, tralla la...och leeedig helg! Yey! Tyvärr har Isan blivit förkyld så det blir nog lugnt och städat för vår del. Hon har i stort sett sovit sen vi kom hem från jobb och dagis. Kan bli en stökig natt. Sonen ville att flickvännen skulle sova över men jag sa att det var en dålig idé så de åkte hem till henne i stället. Så nu sitter vi här, eller Isan ligger rättare sagt. I soffan med sitt täcke och sin kudde. Och sover, och sover.

Jag gjorde en sjukt god smoothie till kvällsmat. Godaste hittills, och då har ändå alla varit goda!
I den här hade jag två små bananer, 2 msk. kokosolja som jag smälte innan jag blandade i, ca ½ dl. hallon och ½-1 dl. vaniljyoghurt. Den blev såå god. Alldeles fluffig och ljuvlig!

                                       

Tänkte bara visa vad som var i paketet från Yves Rocher som vi hämtade i tisdags.

                                           
Duschcreme och body lotion, samt en badkub med en doft av Pear Caramel. Doftar jättegott!

                                         
Body scrub och body lotion, samt ett läppbalsam i doften Blackberry. Ljuvligt!

Isan älskar krämer lika mycket som jag och vill också peela och smörja in sig när vi badar. :) Det blir nog till att åka på SPA när hon blir äldre.

Idag har jag hämtat ut ett paket från ELLOS med det har jag inte orkat öppna än. :) Tar det i morgon när jag är pigg och utvilad??!!

                   Nehej, nu ska jag uppdatera mig med vad som har hänt i Emmerdale sen senast. ;)

                                   




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar