fredag 28 november 2014

Ont i halsen och kroppen.



                                                                       Hej, hej!

Hemma från jobbet idag. Det tillhör inte vanligheten och jag tror att det är ganska precis ett år sen sist? Då var det nämligen också dags för julbord, vilket jag missade då. Nu känner jag mig inte fullt så sjuk så jag kanske kan gå i morgon kväll?

Idag har jag bara suttit framför datorn och kollat senaste veckan av Hem till gården, hehe. Eller jag har faktiskt slagit in julklappar till adventskalendern också. Hade tänkt köpa små påsar på Lagerhaus men gjorde det aldrig när jag var där sist så nu blev jag tyvärr inte färdig. Som tur var hittade jag sexton små papperspåsar i ett av skåpen här hemma så jag är i alla fall halvvägs.

Ångrar på ett sätt att jag inte köpte en vanlig chokladkalender i stället för att göra en egen. Men sonen gillar ju inte choklad så. Men det är supersvårt att hitta på små julklappar varje dag! Till sonen blir det kalsonger från Frank Dandy, Deodorant :) samt minitriss! Har ni sett dem?? Sååå söta!!


                   

Kostar bara 10:- så det är alldeles lagom att lägga i ett paket. Sen blev det vingummi och minitablettaskar med tictac också.

Till Isan blir det mest klubbor och choklad, men även några hårspännen och sånt.

Och igår slog jag in "riktiga" julklappar till sonen. Det blir mest kläder och så får han pengar. Jag frågade vad han önskar sig och det var typ bara teknikgrejer till datorn och så, och det är enklare att han köper själv. Så blir det rätt.

Nu ska vi hämta Isan som har varit på dagis hela dagen. Roligare för henne än att vara hemma med ett gäng sjuklingar.

                                                               Trevlig fredagskväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar